veilig aangekomen - Reisverslag uit Cherson, Oekraïne van Gert Arkema - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Cherson, Oekraïne van Gert Arkema - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Gert Arkema

Blijf op de hoogte en volg Gert

09 Juni 2018 | Oekraïne, Cherson

Je weet het van tevoren; het wordt een hele dag alleen maar reizen en daar begin je met frisse moed aan. Dus goedgemust stonden we zaterdagmorgen om een uur of 10 met de hele groep op station Veenendaal-de Klomp op weg naar Schiphol , uitgeleide gedaan door enkele eega's. Tot onze verrassing kwam Astrid van der Hoeven ons nog even uitgeleide doen.
Dat resulteerde in een heel spontane groepsfoto. Daarna Schiphol, 3 uur vliegen naar Kiev en na enklele welbestede uren op Kiev doorgevlogen naar Kherson. Daar werden we door Alex en Misha hartelijk begroet en opgehaald voor het laatste en meest avontuurlijke deel van de reis; de trip van de luchthaven dwars door de stad Kherson (NB: formaat Utrecht) zuidelijk naar Tavrieske. Na wat handen schudden, wederzijds informeren onder het genot van koffie en een broodje wordt het echter tijd om te slapen. Morgen verder

• 10 Juni 2018 - 06:34

Aernout:

Leuke foto! Fijn dat de reis zo goed verlopen is. Gezegende week gewenst. Straks een Skype sessie. See You.

• 10 Juni 2018 - 13:27

Klaas:

Hallo Tavrieske gangers,

Leuk dat we jullie op deze digitale manier kunnen volgen! Vanmorgen is de verbinding met de dienst van West helaas niet gelukt. Ik hoop dat met de dienst van Oost er meer succes was.
    We wensen jullie veel zegen en ook plezier toe daar in dat verre Oekraïne.

Klaas Klok

• 10 Juni 2018 - 14:34

Janny Groenleer:

Veel zegen en plezier op jullie reis en bestemming! Ik ben het dus roerend eens met Klaas zie ik nu.;-)

Hartelijke groet, Gert en Janny